BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 25 December 2009

::idup ku time long holiday::_*byt*_

6 bulan cuti~memg m'boringkn bg ku
x tahu la nak buat aper
ari bjln dgn begitu jer

PLKN x bleh
mulo x se mintok DARULQURAN
skrang----
my mom said that "sia2 deh cuti"
aku pun rase camtu gok

but what can i do
plan aku__
nok nyipe umoh
nok siap crossstich hok bli mulo
nok dwnload video korea n jepun
nok khatam AL-QURAN
nok blaja wak cakes--------------[...................."........................]
nok blaja jahit baju kurung----[blaja dr intrnet jer, x yoh susah2 nok g klah]
nok blaja masok------------------[...................."........................]

ari nih...cam biase ler
bgn maye subuh n then tido blk
bgn tok plok kol 9.30
gsok2 gigi n pi make n then
surf internet sapa kol 12
meme x kaba lasung

my mom preparing 4 lunch
n i watching tv with my sis
siap mak aku masak
tugas aku la plok utk sipe2 dapur
nyapuh n many more

smbil tgu my dad n my bro blk dr semaye jumaat
aku n ma aku surf internet skali lg
ma aku buko fb
aku pun join la skali

lunch aku ari ni~
gulai daging, ayam pedas, n goreng pucuk paku
memg mleleh air iur aku
nak buat camne smggu skali make besar
ari laen ma aku keje
so make lauk kedai je

abe aku blk U dia ari nih
kol 10.30 mlm bau btolak
b'sama kawan dia from trganu 2 org

pergi nye dia
ma aku msk bilik dia
rindu la katakan_*anak*_
ble aku tnya "ma rindu doh ko?"
dia jwb "x ehh p gak sedih"
pah sore2 blk U abih
tgl 2 ore hok kecik2 [cam aku] ni jer kat umoh
cian ma aku

n 1 more things::
td aku tgok tv {bersama datuk}
Datuk Fadhilah Kamsah
dia pesan jgn benci org
kalau benci org___
kebencian dia akan berbalik kpd kita

n ade satu pesanan dr DATO' UST. SHAMSURI HJ. AHMAD
dia cakap
kalau kita b'jg mlm
bace AL-QURAN, BZIKIR, B'WUDU' @ SEMAYE SUNAT
keesokan pg.. hari kita akan penuh dgn ketenangan n barakah
melainlah lau mlm tue kita x bace QURAN,ZIKIR, @ SEMAYE SUNAT MLM
esok pg, kita akan rasa malas n hidup dlm kegelisahan

^so ingat la^
psanan yg aku cakap tue
arap serba sdikit bleh tlg semua muslim di dunia nih
spaya setiap pg b'mula dgn hati yg tenang n barakah drpd ALLAH

0 comments: